Månadens Boråsare..det e jag det! =)

De två underbara Boråsbloggarna Maria och Sandra har utnämt mig till Månadens Boråsare...
September till ära. hahah, blir smått generad=)

Boråsbloggarna e en riktigt bra sida för gammal som ung att gå in på och se whats up in Borås town :)
De skriver om allt från Borås uteliv, festivaler till kretsloppet (som e aktuellt nu), bra realisationer, till tipsprommisar, ankrace mm.
Och idag - Om mig =)

om ni vill läsa min intervju eller bara läsa vad M & S mer har i görningen så gå in på nedastående länk

http://borasbloggarna.se/


Tack å hej klart slut! nu blir det långprommis med Mamsing bamsing (hahahah, kallade henne så när jag va liten. Dock e min mamma så fit som man typ nånsin kan bli. med 60 år på nacken har hon nästan magrutor fortfarande och snygg figur som aaldrig förr.) Förlåååt mamma! -Jag var liten å dum.

Senare blire Chair dance. Kommer du?? nästa vecka börjar jag med nytt pass. e det nåt speciellt DU vill prova på?? snälla tipsa mig om stilar som Du skulle vilja lära dig.
Tips??

pussCiaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0