lunch, ingredienser, varför?



lunchen idag. ser ut som hej kom å hjälp mig pga mina underbara färdigheter i att vända omeletter.. hahahahah
aja.. jag skylle på stekpannan.
isbergssallad, gurka med lite balsamvinäger på och avocado, omelett gjord av
ägg, vatten, laktosfri lättmjölk, purjolök, gul lök (all denna lök eftersom jag e förkyld),
persilja, grönkål (för att jag e sugen på godis å choklad så mkt nu mera. därav dessa för extra järn upptag plus xtra mkt A & C-vitamin)
och lite ost. (för att det e gott=)
sen örtsalt och vitpeppar idag faktiskt. det blev gott.
mums=)
det halvätna äpplet e från vår egen trädgård å det va så fint så jag va tvungen att ta med det med=) hihi

Combaten gick grymt bra! tog bilen direkt hem för att hinna få i mig lite mat å duscha innan jag börjar jobba vid fyra.

happ.. chipp å hej for so long.

ttys puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0