kycklingburgare och hemmagjord glass

det va bra mkt mindre folk på högskolan än vad jag hade trott! tråkigt men vi fick ut en hel del lappar ändå.

Det är ett sånt otroligt bra & billigt erbjudande vi e ute med så hoppas alla smarta träningssugna människor inser det å tittar förbi.

när jag kom hem blev det kycklingburgare med good sallad, gurka och lök. dressing med. det e ju trots allt det bästa! hahahha

jag gjorde även en glass. kände för å exprimentera lite så jag köpte Yoggi smak: vit persika & vit choklad, på hemvägen. lite fetare så det e perfekt att göra glass av. Jag vispade två ägg & 0.25-0.5 dl socker riktigt luftigt och poröst, rörde sedan ner 5 dl yoggi och in i glassmaskinen. det blev riktigt gott. Bra å ha när man får oväntat besök=)

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0