höst-köp å hårvård

hej! gick en dryga 1 h å 40 min prommis. stod kortare än 10 m från en rådjursmamma å hennes två kid i typ 2 minuter. vi bara kollade på varandra. hon undrade nog vad jag var för en konstig pryl som bara stod där.. haha.
dom va fina. välmående från alla trädgårdars växter och äpplen. & ingen skabb, vad jag kunde se iaf. mysigt!
men Snälla! låt vår trädgård vara!!



va ju på Lager 157 igår. det va en riktigt lyckad dag så här följer några bilder på inköpen & trippen... =)


svart klänning - WESC, Orangeaktig lång tröja med knappar. Organic cotton! -Flying A,
Skinn boots - Clara, kort bomullsjacka - ichi
älskar WESC-kläningen! titta på kragen , aaaaaa=) snygg!


syns inte så bra u'll see!
mat behöver man ju ha! goda pasta och couscoussallader har dom! mmm=)

Kaffe såklart!


å min favvotröja! också den från WESC=)


sen lite annat smått å gott=)
OJ, jag har en hårinpackinng i håret nu... måste ut.

brb. provar en ny serie. ger betyg sen!

in i duschen ...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0