helt slut efter en krävande helg

e hemma efter ännu en dag i gbg. avslutades med en underbar fika med min älskade C. hon e hemma igen å jag e såå glad för det!

Showen på Gothia gick bra. mina modeller skötte sig utmärkt och gjorde det till en bra show!
endel va riktigt snyggt sminkade oxå!
 här e P med en grymt kul sminkning



riktigt snyggt!

det var ju ett white party så vitt va på kartan. här står jag dock med en av modellerna som skulle va hård som sten och därmed svaaaart. Från Black violet serien


lite mer bilder kommer här ...
jag å en av de vita modellerna från XL-serien, snygg sminkning från håll! :)g




black violet



från långhårsvisningen


jaa... mer mer mer stuff men nu skaj ag slappna av lite.... sen gå å lägga mig... ska nog kolla färdigt csi miami först...
hur har eran helg varit??

puss å kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0