hej hopp pilates!

Lunchcombaten gick bra idag med! kände inte av så mycket i kroppen heller så det var skönt.
Hade sedan en mycket trevlig fika med Ullis. Hon e himlans go hon!
sedan lekte jag lite taxi och sen jobb.
Det var lite väl mkt på gymmet idag. en instruktör var sjuk. så vi var till och med tvugna att ställa det passet. *det är annars helt emot vår policy*
Sen var S OCKSÅ sjuk stackarn! Så då gick jag in och tog hennes yoga & pilates pass.
Jag har inte kört så mycket yoga utan absolut mest pilates men blandade ihop det och fick en bra mix.
Hoppas det var ömsesidigt!=)
Kul att så många var med!

På toppen av dagen så har det nu visat sig att jag har glömt nycklar och plånbok i den bilen jag lekte taxi i så just nu sitter jag kvar här på jobbet och väntar på min taxi hem. börjar 06.00 imorgon så det blir en lång dag.

Oj, nu kom han!

ttys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0