God kväll med superstars

Superstars e ju ett festligt program!

om ni mot förmodan kanske inte riktigt har förstått det så tycker jag ju om sport. All sport går fint! Golf e väl inte så kul å kolla på i längden kanske, inte heller bob eller gång, men de flesta andra sporter är en fröjd=)

Därför e det extra kul när tv3 fortsätter sin satsning Superstars aka. gamla Mästarnas mästare.

Visst alla intriger i alla dokussåpor e väl underhällande till viss del men Superstars e riktigt kul! Se folk som faktiskt kan något, har åstakommit något, och har lite under hårfästet utsättas för nya utmaningar och nya sporter.
Kul tycker jag med riktig svensk underhålling! Mer Superstars åt folket=)

Har ni sett det??

Ne, hur var det med den där designern jag skulle berätta om? haha, joo, det tar jag imorgon!

Oo! jag fick en födelsedags present idag av underbara S. En riktigt mysig och go stickad tröja. den e jättelång på sidorna så kan nog ha den som klänning om jag sätter till ett skärp å ett par leggings. mmmm, gilla!!=) Tack tack=)=) det får bli ett kort på den sen.

Här följer ett kort från photoshooten igår inte min favvo men mer kommer på min hemsida nästa vecka ...
Vad tycker ni ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0