förberedelser för hairshow, Gothia hotel

hej!!!!

har spenderat en hel dag i gbg på Grazette och föreberett modeller och fixat koreografin för imorgon.

White Party på Gothia hotell kl. 1700.

riktigt kul men det känns att jag även jobbade natt. jag har jobbat 20 av 24 timmar det senaste dygnet... ojoj.
aja, jag får sova ut lite imorgonbitti. ska inte vara i gbg förrns efter lunch. jobbar ikväll igen. hoppas på drag så jag inte känner av min trötthet. ska nog sova en timme nu.

åter till visningen. det handla om Grazettes olika hårserier. XL, crush, och Black violet. det blir riktigt bra och vi jobbar mkt med kontraster och action hela tiden med olika nya visioner.

mer berättar jag ikväll eller imorgon.
kul e det iaf! och bra blir det med=)

bilder kommer sen för nu ska jag hinna sova.. ;)

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0