en regnig tisdag

Gårdagens BodyCombat  *med lite över 41 deltagare:-)!* gick bra! det va jättekul som vanligt & hårt som bara den.
Stannde sedan kvar för att köra Vevvans Pump pass som jag inte har kört på månader! Det va grymt jobbigt med skönt att träna dubbelpass så jag njöt mest bara:-) Hade u kört lite styrka på morgonen så det blev mer än två pass. *BRA där säger jag till mig själv & klappar mig på axeln*

Nu om knappt tre timmar kör jag lunchCombaten så vi får väl se hur kroppen svarar på det. Det ska nog gå bra!
Sen blir det fika med Ullis, och sedan jobb.

Tänkt åka in tidigare.. a, Nu snart så jag hiner köpa en almenacka och sedan snacka lite med Malle innan passet börjar.

Hur ser e typisk tisdag ut för er??

puss puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0