en God morgon på SA, utvärdering av XL

Hej hej!
sitter på jobbet (gymmet) å har precis haft kondition/styrka passet. De va lika grymma som alltid å jag ser redan fram emot att träffa dem på onsdag igen!=) Jag blir så glad av att ha deltagare som kör så hårt! =)
så idag jobbar jag här till 13.00. sen blire hem å äta lite... förhoppningsvis orkar jag gå en prommis med mamma om hon e bättre... har fått nåt som kallas Rosfeber... läskigt för hon har så hiiiimlans ont! Jättejobbigt att se en person man älskar så mkt med så pass mkt smärta. hoppas hon mår bättre snart!

Så ang min hårkur igår med XL- s hårvårds serie från Grazette. hårshampot Colorcare apple & sunflower är bra, håret blir riktigt rent. Men du behöver def ta två shamponeringar. Jag hade sett att det var något drygare men får ändå absolut godkänt.
Hårkuren då? Jo, det står att man ska låta den sitta i 10-15 minuter. min satte i runt 25 för jag gjorde massa annat samtidigt å det gick toppen. Håret blev mjukt, fick liv, det var lätt å skölja ur & lätt att reda ut. det känns verkligen som om det gjorde bra för ett trött hår.
Så till XL's hair pack med äpple och sunflower doft - Definitivt absolut Godkänt!


c yaa!
coming up - varför ska du ta med dig stavarna ut på prommisen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0