e lite trött på livet ...



gaah.. en sååå seg söndag... men det e bara å tillåta sig själv å ha det. jag har aldrig sådana här dagar då jag verkligen inte gör nånting så nu ska jag försöka ta å fortsätta med det...
om jag känner mig själv väl dock så kommer jag studsa upp snart å göra nåt... e inte den bästa på att ligga still..

just det, About Dont f*ing touch my face...
OM ni skulle träffa mig nån gång å vilja set me off.. göra mig riktigt sur/arg då ska ni ta på mitt ansikte.. Om jag inte tycker om er riktigt mkt eller inte känner er riktigt väl... dååååå...
Jag HATAR det!
 vem fan vet var ni har haft era lortiga händer??!! tänk själva, tänk efter när ni tvättade händerna senast å sen vad ni har gjort efter det... att någon då ska komma fram å klappa på eller ta mig i ansiktet...
Det e inte acceptabelt!
det va en annan grej som hände igår. om jag inte hade jobbat så hade jag blivit pissed. borde ha blivit det ändå men orkade inte åsså hade jag annat å göra.. men NEJ tack!
No respekt till folk som gör så!

ttys!
tänkte skriva lite om varför ni ska hålla en stav i varje hand ist för "vanliga" prommisar--- tbc =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0