do Not touch my face ...

kom precis hem från jobbet... det va en himlans lugn kväll... inte alls vad jag behövde. ville ha lite action i baren. flaskor i luften och mkt å göra. det va ok dock ändå eftersom man jobbar med sånna änglar som T, A, R, å J mfl.

körde spinning och step och styrka igår... blev helt slut efter cristins genomkörare å terese spinning va nååååågot jobbigare än jag kom ihåg så trodde def att jag skulle ha svårt å gå idag. men nite... har lite känningar i latissimus dorsi. annars känns det ok. hoppas det gör det imorgon med=)

happ.. jaja...

paradise innan jag somnar kanske?...
 what to do imorrn?..hm... får se.. inte så mkt hoppas ajg. allt blev så konstigt nu när jag blev hemma fr sthlm..:/:/

oo, just det! shoppade idag! kul kul! hittade massa snyggt! det blev endel... men det e jag värd!

ni får se imorrn! puss å kram!

ust det.. skulle berätta om dont touch my face.... aja... gört imorrn! orkar inte skriva mer nu. den som väntar på nån smaskig detalj väntar aldrig för längeee
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0