dance n' photoshoot n' media markt

Härlig dag!

Träffade mina två underbara gamla newwan roomiesar och dansade i några timmar. riktigt skönt!
Dom hade gjort en het korre som vi körde. Uppvärmning a la´ Trasan, lite styrka på det med härliga luam övningar och lite pilates så var träningpasset fulländat!

Därefter bar det av till ett parkeringsgarage för en photoshoot. Fick några Bra bilder så det va kul!=)

pics will come som jag brukar skriva;)

Det hela avslutades med en fika med F å lite snack. mysigt värre. fick några riktigt bra repliker till att säga till nästa idiot som kommer och snackar om att jag har förstört mig själv, är tjockis & allt sånt. Så nu ska dom djävlarna få! jag e väl rätt bra på att vara tyken om jag vill på min egen hand men lite ny inspiration är aldrig fel!=)

Men! vad är inte ett inlägg utan ett MEN i resonemanget?

för ...

Jag tog sedan en sväng till den nyöppnade storkedjan Media Markt.
Och fine! dom hade bra priser och bra utbud, men PALLA att stå i de köerna!
Först vänta på att få hjälp eftersom det är gigantiskt stort så du hittar ingenting utan att behöva fråga, och sen en ny kö till kassan.
eeehm.. Tack, men Nej tack!

Det kanske blir bättre när nyhetens behag har lagt sig.. kan ju hoppas. Men så länge det är så här så styr jag kosan mot den andra sidan. Precis så gjorde jag nämligen idag.
Jag tog en svängom på Media markt, hittade inte det jag skulle ha så jag gick till elgiganten och onoff istället.
gick nåågot snabbare=)
Det som e bra med en nyöppnad butik dock är det stundande priskriget. Elgiganten sänker och rear ut mer och mer nu för att kunna hänga på Media Markt. vilket självklart gynnar oss kunder en himlans massa!
Onoff & Home är inte heller sena att haka på.

Lite skönare att gå i mindre affärer med tycker jag... Lite personligare liksom=)

Så TUMMEN NER till köer!


Men vad tycker ni?? Har ni varit där??

Ska äta lite nu. Är jättesugen på Bovetegröt och gurka. Wierd combo jag vet men men!
Ge kroppen vad kroppen vill ha!=) Btw. jag ska inte ha gurkan i gröten! utan brevid. haha

ttys!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0