dagssammanfattning

Så dagen blev skön.
Äntligen träffade jag C efter en lång period away from eachother.. :( med en sjuk dotter tog vi det bara lugnt å snackade lite. Skönt.
Före det tog jag å mamma en sväng på stan. Hittade en jättefin kappa som vi köpte. Pic will come=)
Sen blev det Cristins step och styrka pass. skönt eftersom jag inte trodde det skulle bli mer träning idag.
Kvällsmat blev god lax *ska verkligen börja äta lax igen!*,
rårivna grönsaker, och sallad. gott!!


Dagen skulle ju innehållt mer jobb, men får ta igen det på onsdag..... hoppas jag! eller a, det e inget val. det måste ske!

imorgon - Mässa i gbg och dans. yaaay!
Morgondagen kan göra så att mitt liv tar en liten annan vändning. mm... positivt självklart!=)

puss bye. nu blire Superstars!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0