combattime, å GRATTIS!!

så min förkylning e inte värre idag så det e skönt!
morgonprommisen missade jag dock... blev väckt halv tio ist. lagom försovning liksom..:/
men jag tog en prommis när jag kom in till stan. gick upp till volvo och hämtade bilen så det va skönt.
men när man går så pass "mitt i" så uppskattar man verkligen naturen och skogen mer. det är ju där jag brukar gå å det e såååå mycket bättre!!=) så mer power åt skogen å små grusvägar:-D

så combat blire, sen hem å äta, sen jobb.

just det!! M har fått en bebis!!!! yaaaaay=) så glad för hans skull!!!
ännu en flicka så nu blire han å tre chicas att hålla ordning på.. hahah, lycka till!
Nee, tur att han har en naturlig touch för det.
GRATTIS IAF!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0