back to life, tack sandra!=)

God morgon!

Tänk om man var en ko... med fyra magar... tänk vad ont man hade kunnat få!

sitter på jobbet igen. Känner mig lite groggy men mår bättre än igår. Jag var ju till och med tvungen att ställa mitt kvällspass! Och Jag, Jag ställer aldrig pass om det inte är nåt spec. men kunde ju inte stå raklång ens.... så tänk er att dansa och göra styrka i en timma.
iaf så hoppas jag på bättring under hela dagen idag! det blir ett tio timmarspass så hoppas verkligen det kommer in många snälla själar som förgyller min dag=)

Ikväll om jag mår bättre blir det väl combat. Som instruktör eller deltagare vet jag ej än.

Börjar få lust att gå ut... ja, inte nu då, men när jag blir helt frisk.
Vad tycker ni om utelivet i Sverige??
tell me so we can chat=)

Och innan jag glömmer igen! Tack sandra på boråsbloggarna för hjälpen att göra min blogg nåååågot roligare. hahah=)

Happ, ska fortsätta sippa på min latte jag köpte på vägen hit.
Har ju nämnt förut att jag gillar McDonalds kaffe. Även deras latte e riktigt god!
skulle gärna fått vara lite starkare men den e mumsig!
Och det bästa e att när du köper en mellan eller stor kaffe/cappuccino/latte McDonalds så får du ett klistermärke. när du har fyra sådana så Får du en på köpet!=) och vi kaffedrickare tjänar ju faktiskt endel på det...
Men det stora nöjet som jag ser det e faktiskt att samla på de där små lapparna=) kul ju=)
Men kom ihåg! det e inte de stora lapparna du ska samla på. Det är de små klistermärkerna vid sidan.

 

ttys, byeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0