2010.09.26

katten var borta när jag åkte in idag. innerst inne hoppas jag att han har väckts till liv, fått nya krafter och skuttat hem. Vet dock att så är inte fallet och hoppas istället innerligt att rätt person tog hem honom och gav honom en fin viloplats.

Hade absolute showkids idag för 4-6 åringar. Dom e ju underbara! mina såm bebisar.. haha. längtar redan till nästa vecka=)

tog sen en prommis med S. Det va jätteskönt!
nu ska jag kika film och äta glass och mandel och daimtårta. MUMS!

imorgon hoppas jag på balett i gbg men får se hur allt blir.

tänkte även gå in lite mer på vad en viss designer satsar på till vintern ... =)=)

pusså  kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0