12 timmars sömn ..., skratt eller gråt?

Jag har sömnproblem. har haft det i några år och dom kommer och går. mitt rekord är väl att gå i typ.. tre dagar med totalt typ... 2 timmars sömn.. om det nu e nåt å skryta med.
Dock inatt hade jag inget sömn prolle alls. sov inte mkt i förrgår natt så i guess det hjälpte.
Gick å la mig vid nio igår.. somnade väl inte prick direkt och har vaknat en del gånger men jag slog liksom inte upp min ljusblå på allvar förrns nio i morse. 12 timmar! wooohooo liksom!=)
riktigt stolt=)
ska nog ut å gå lite med mor nu... sen får jag se... borde jobba... så det ska jag nog. oj! 9.53. vad klockan går!
ut ut ut. nu!
vad gör ni en måndag som denna?

vad tyckte ni om valet???
alliansen vann med sverigedemokraternas hjälp
de röd-gröna knappade in riktigt bra

jaaa, ve inte om man ska skratta eller gråta...
vad gör du??

kramar!!!
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0