who needs a väckarklocka?

god morgon!

har ni någonsin hört om att man faktiskti nte behöver en väckarklocka.
jo, om du fokuserar tillräcklingt mycket på tiden du vill vakna på innan du går och lägger dig, att titta på klockslaget du vill vakna kan också hjälpa.
Då är chansen ganska stor att du faktiskt vaknar då. det finns studier som visar att man kan ställai n kroppen på sånt. intressant va?

så eftersom jag har dåligt batteri på min mobil så stängde jag av den igår och tänkte mig till att jag skulle vakna klockan nio. jag tror också jag tänkte en snabbis på halv tio men bestämde mig för nio.
När slog ag upp mina ljusblå?? - 09.08 !!!!!!
coolt va??=)

ska ner till R nu och snacka lite skit och ta en kaffe. lägga ett returbrev på lådan och gå å prova byxor på MQ.
Varför? jo, därför att jag tänker inte jobba före klockan halv två. varför??? jo, bara för att jag kan se om jag kan.

S och hennes kompis T har gjort ordning håret i heglen.... blev jättesnyggt så watch outttt! de nya it-färgerna komer nog ganska snart att gå mot det lite violetta hållet. även mörkrött/brunt med typ... men inte så påtagligt utan mest som.... aningar och skiftningar mot färgerna.
SNYGGT!!!

Jag själv är på G mot ett annat håll.... stay tuned! ... ;-)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0