vintertider my axz!

en pizza, choklad OCH fuxo. Kära hjärtanes vad jag mår illa!! mätt som bara den!!

Jag och Malle skulle ta en kvällsfika. åå det skulle bli så mysigt. men visste ni att det finns nåt som heter vintertider på fik med?? Viskan har börjat med dem iaf vilket betyder att de stänger sju! halllåååå, bara för att det inte e 20 grader varmt ute betyder det väl inte att folk behöver gå i ide???
NEJ TACK TILL DET!

Jag vill fortfarande kunna gå å ta en kvällsfika å vilken dag e inte mer perfekt än en söndag?
kom igeeeen nu! we need the fika-ställen open!

men nej, det mesta va stängt så vi fick gå å köpa en pizza. har inte ätit pizza på kanske... ett år iaf, så det va väl gott.. åt en kycklingpzza.. men jag kan inte hjälpa att jag inte tycker att den smakar pizza.. jag menar.. det smakar ju bara kyckling och fet kebabsås... jag vill ha den där ostiga pizzasmaken... så nästa gång får det bli en pizza med mindre grejjer på.

gaaah!

skön dag iofs,..

opps, gotta goo.

ttys!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0