vad händer?

God morgon!
vad händer med bloggen? är det någon mer som har en blogg som inte gör som den ska??
Min blogg har fått krupp och igår kväll kunde jag inte ens skriva på den.
Staaackars blogg... den mår nog inte riktigt bra...:/
anyways....

JAG ÄR INTE REDO FÖR VINTERN ÄN!
Det har kommit snö igårkväll och inatt så nu när jag tittar ut ligger det några centimeter på trädgården...
NEJ nej nej nej nej nej nej nej! inte än!
Jag gillar vintern! verkligen! men inte i oktober...
oktober betyder slask............... slask e inte ok... uscha

aja...
idag blir det ca två timmar i ishallen och sen direkt till Studio Aktiv för å ha mina stora kids i dans.
Ikväll är det Vimmel. Kom å joina mig! JA! kom å säg hej, va lite trevlig, växla några ord, ta en drink. så blir det ju en mysfredag!=)

håhjaja..

ska göra färdigt min pesto-pasta-fetaost-sallad jag håller på med.. brb!=)

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0