upptupp-smoothie

Jag känner att jag inte har tagit mina morgonsmoothie som i sommras...:/ jag älskar ju dom men det blir som lite godare på hösten med varm gröt...

Idag dock, uppe med la' tupp, och piggare än aaaaaaaaaaaaaldrig förr ..*host* så tar jag mig i kragen och känner för en smoothie... har dock bara jäääääättefrysta bär så jag tar vad som finns framme.. som alltid iofs

så det blev vanilj verum häsoyoghurt
avocado
kiwi
vetegroddar
proteinpulver
vatten
och lite äpple.
mums va det iaf!


Nu blire högskolan till halv tre. sen mina kids halv sex... hm.. kanske hinner träna där emellan om jag orkar.
annars får jag springa ärenden... gaaah! gillar inte ärenden...:/

hej hopp galopp

ttys

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en underbar dag snyggo!!!!

2010-10-01 @ 08:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0