trött kväll

pjuuh! jag råkade räkna fel... den vägen jag vandrade var tydligen upp mot 15 km... haahaha, fick lite bråttom så jag sprang dom sista kilometerna. vilket inte alls hade varit något prolle om jag bara inte hade haft den där tuuunga ryggsäcken på mig..:/ det gick iofs bra ändå men lite klumpigt.. haha

Hade precis en grym combatrelease! det är SÅ kul att teama med T och M! oftare please!=)

sitter å äter några nachochips och minns tillbaka på Newwan... blev lite förtjust i ett par nachochips där. å jag som inte ens gillar det egentligen.. men nej, dessa vet ni! mmmums!=) har hört att dom finns nånstans i sverige med men har inet sett några än... känner ni igen dom??

anyone seen them??

hmm.. finns det nåt bra på tv tro??? eller på internet kanske??

puss for so long!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0