Tidig morgon på gymmet

God morgon!

Är inne på min tredje arbetstimme redan. Huvudet känns lite tungt å halsen känns faktiskt av men hoppas det går över under dagen. Det har ju blivit minst två pass per dag nu den sista veckan.. om inte i två veckor..
Jag e iofs van att träna mer eftersom vi tränade upp till 6 å 8 timmar i N.Y. men här blir det på ett annat sätt.

Ni vet skillnaden när man jobbar och när man träna själv. Jag älskar att ha pass! men det kräver också en hel del mer än att delta. Sen där borta var ju det min huvudsyssla. Jag dansade liksom. Men här har jag ju även andra jobb som måste hinnas med så det blir som dubbelt.
Har två pass idag med... Combat nu vid elva och sedan Shape n' Dance, det kommer blir riktigt kul idag! har lite ny koreografi och nya idéer. vikternas återkomst=) allt detta vid 1800. KOM! 
Är ledig mellan ett och sex så då kan jag ta det lite eeeeasyyy med förhoppningsvis. skönt=)
Men imorgon.. eller nej, men iaf på fredag ska jag försöka ta det lite lugnare. Ni vet ju hur svårt det är att faktiskt leva som man lär men Tänk på att det är otroligt viktigt med vilodagar! Annars har ju inte kroppen en chans att återhämta sig.

Ne, får återgå till jobbet... Hoppas ni har en underbar morgon och får en underbar dag!=)
Nästa gång blir det Fashionistan!=) och ett och annat träningstips kanske..? who knows ... ;-)
puss hej
ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0