the och jag

sitter med en kopp thé.
Kamomill som förhoppningsvis hjälper mig att komma ner i varv litegrann...

ÄLSKAR stora muggar=)

en lång varm dusch väntar. sen ska jag försöka lägga mig tidigare idag. förhoppningsvis kommer jag upp till spinningen imorgon bitti... hoppas hoppas.
sen lunch combat och sen på kvällen står jag och S för ett yoga, thai chi och pilates-pass.
Däremellan blir det annat jobb och många ärenden ska uträttas.

wweeiii..

Måste bara säga igen... Dagens look idag e ju klockren! Dani e ju bara SÅ snygg! vad tycker ni??

puss

ttys

Kommentarer
Postat av: sanna

så otroligt vacker är du!! helt sjukt!! puss darling

2010-10-25 @ 22:39:10
Postat av: Elina

ska du säga!;-D

Tack så hemskt mycket iaf!rodnar ...

du e bäst!=)

2010-10-25 @ 22:54:53
URL: http://eliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0