solig fight-lördag

kom precis ut ur duschen. var på gymmet förut å tränade fight-sparkar med C. skitskoj! körde lite slag med men mest sparkar. riktigt kul och BRA träning.

Haha.. jag har faktiskt inte nån träningsvärk från gårdagens biceps och axlar men däremot har jag nåt så sjukt ont i fästet vid armvecken... kan inte räta ut armarna liksom!! riktigt jobbigt.

jobbade inatt.. sjukt lugnt... stod däruppe med så där e det ju ÄNNU lugnare.....

och oväntat och plötsligt fick jag ledigt idag! R ville jobba så han fick ta tiden. kan ju va bra för mig å va ledig ibland med juh... synd att jag inte visste det innan för då skulle dragit ner till skåne och min älskade Sara... har inte träffat henne på över ETT ÅR. Det är INTE ok. INTE OK!
men får bli nån helg snart ändå.

JAG ÄLSKAR ATT BO I STAN IGEN, & JAG ÄLSKAR HÖST-VÄDRET JUST NU!!

Ne, ska ner å göra lite ärenden.. liksom ni vet... Bara för att jag kan=) haha

ikväll blire fest!=) kul! vad ska du göra??

puss

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0