panikstart å svampsoppa

Så jag fick en panikstart i förmiddags. hade totalt glömt bort en grej så va tvungen att vara inne i stan vid elva. JUST idag så har jag ingen bil så jag får luta mig på busstiderna.
Chefen ringer tio i elva å frågar om jag e på G... Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

jag hatar att missa grejjer! känner mig så dum. Jag som faktiskt anser att jag är en ansvarsfull person är heller inte van att glömma bara så här.., jag sprang ner till bussen, var på gymmet halv tolv. Körde sista halvtimman iaf. det gick jättebra. Som tur är kan chefen köra samma pass så han startade upp dom.
Hela grejen tyckte ingen var någon big deal. förutom jag.. ÅÅ, jag våndas! Hatar ni inte att glömma saker??

efter combaten var jag så splittrad dock så jag drog ut å sprang en runda. jätteskönt! underbart när man kan ta vara på en sån här fin dag som det har varit!=)

Sen blev det jobb i tre timmar. å sen ett till combat pass. Var fullt i salen å ALLA körde hårt som bara den!
snyggt kämpat!=)

nu har jag tagit en dusch och ätit svamp soppa och kycklingbiff. gott!
Känns som om det kommer bli endel svamp det närmsta. jag gillar det ju bara mer å mer med så mums för trattisar!

hoppas er dag har varit bra!

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0