mid-day, klädberoende och kyckling



kyckling, potatis & rödbetssallad, grönsallad och en morot. *mums!*
blev lite pepsi max till med... inte världsbäst men behöver koffeinet nu när jag inte sover särskilt mkt...

är hemma mellan passen håller på å beställa lite mer kläder.. e inne i en såndär period ni vet... ingen bra period för ekonomin men whatever... det e kul!=)
va nere på stan å hälsade på min underbarast S. hittade en jättefin sheer skjorta. ska nog dit imorgon med å prova lite byxor. dom hade verkligen en bra rea! MQ it is=)

tänkte ta cykeln och hämta en klännning jag har lagt undan i en butik i knalleland med för storleken fanns inte i stan men vet inte om jag vågar cykla... det e ju svinhalt ute!:/

aja... i'll be back

ska jobba undan lite hade jag tänkt...
min kropp har börjat strejka... Mesa not like... någon som känner för att ge en massage? I need it!
Mamsen brukar ju fixa mig men träffar inte henne särskilt ofta numer....:/ aja...

jag får lösa nåt.

puss!!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0