Incheckning 10.10.10=) å svar på fråga

söndag... söndag söndag... har bakat bröd, fixat runt lite... gått en kort kort prommis ...

söndag e ju söndag..

Inatt var det riktigt bra drag faktiskt. det va fullt vid halv tolv! skit bra! sen avtog det lite, å sen tryckte det på igen. men jag tror att nattclubslivet har börjat komma igång lite nu igen för hösten så det e mycket välkommet!=)

ska snart in till mina kids å ha dans. dom aaaallra yngsta idag så det blir mest hopp å studs. 4-6 år=)

angående en fråga jag har fått av en av mina älskade läsare e lite info om BDC å Newwan...

"-Jaa, jag vet inte hur dom är nu... Men de har definitivt ökat intaget av folk. När jag började var vi tre svenskar å min "klass" men nu i våras va det väl upp mot tio om inte fler. å det bara i den "kullen"
jag skulle råda dig till att skriva allt du har gjort artistmässigt i din resumé. Om du inte har gjort så mycket som du skulle vilja skriva så fokusera mer på att berätta dina framtidsplaner...
Ang bilderna.. jag tog några olika bilder då jag ville visa att jag håller på med mycket olika.
En point-bild, en show/hopp/kul bild. och även den här som visar en av mina styrkor... det va den enda jag hittade nu när jag kollade igenom..=)



det Bonnie tittar mycket på är om du verkar ansvarsfull och seriös.
Klasserna varierar men i din "kull" så väljer ni ju olika inriktningar å där går du med andra "kullar" så det varierar stort.
Det handlar MYCKET om eget ansvar att komma i tid, ta sina klasser som man ska, sköta sig i allmänhet. Ha en positiv attityd. Då e det inga problem!

hoppas det hjälpte dig lite Hanna.
lycka till:-)

nu - in till mina kiiiids

ttys

puss


Kommentarer
Postat av: hanna

vet inte om min comment kom fram,det blev nagot knas men TACK for att du tog dig tid att skriva ett helt inlagg,det hjalpte verkligen..jag vet bara inte riktigt vad ja ska skriva angande min resume,jag har mycket att skriva om mina goals och framtidsplaner och jag ar verkligen serios annars hade ja ju inte velat aka anda till new york , men skriver man en resume som ett CV typ att man listar punkter eller skriver man bara som en hel text som ett brev?

i will let u know om jag kmr in sen



ater tack! :)

2010-10-10 @ 20:52:25
Postat av: Elina

asså... vad jag kommer ihåg så skrev jag ett rent konkret CV. Sen skrev jag även ett personligt brev där jag berättade vad jag ville osv.

Det ska nog absolut inte vara några problem. skolan e bred med många inriktningar och nivåer. Vad dansar du? *nyfiken=)*

2010-10-10 @ 21:23:46
Postat av: hanna

okej tack..jag dansar mest hiphop och street men ar starkt intresserad utav lyrical och modern dans ocksa sa vill dansa det ocksa!!

2010-10-11 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0