hur kunde jag stå upp ens en gång?

hej hej

ska springa ner på stan, göra några ärenden. sen bär det av till gymmet för att gå igenom mitt å C's pass för ikväll.

e helt golvad... förstår inte hur jag har kunnat leva med sömnproblem under så lång tid! nu när jag inte har kunnat sova alls EN natt så känner jag mig lägre än golvet. tänk då hur jag måste ha mått efter typ.. tjaa.. flera månader, år av dålig dååålig sömn.

jaja, ne, ärenden va det!
SÅ GLAD ATT SOLEN SKINER! det gör så mkt! istället för det där vädret som va igår å dagen före det..

mums för bra väder!

går runt å lyssnar på Sia. hon e ju bara SÅ grym!!
just nu så e det I'm in here.
Lyssna och njut=)
såg en fin klänning igår med... ni vet såndär mysig vinterklänning... ska nog ta en titt till=)

puss for so long!

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0