Färg - Svart, del 1

sitter och tittar lite på kläder.. ni vet sådana där som e lätta att använda, snygga, bekväma och inte för utstickande... Jag personligen har vad jag själv vill och bryr mig inte särskilt mycket om det sticker ut eller inte, bara jag tycker om det. Sen självklart att jag ibland tänker för mycket på vad andra skulle tycka men det är ju en trännigssak. skit i det och klä er som ni vill!
Tänkte iaf ge lite tips på snygga "vill-ha-höst-plagg" för att hålla det kort är dagens färg... SVART
skor ...

Wedges-kängorna är i mocka och kommer från Shoe biz, suede black 1 Jag får bara intrycket av att de är så himlans sköna!, ja, det tåls att fnudera på=)

Blowfish stövlarna till höger ÄR riktigt sköna! Jag provade dem i Usa förra året, men gick därifrån med några andra par. De är ganska platta att gå i men om man lägger i en sula blir det toppen för rygg och hälar! Det jag reagerar på är att en sida skriver att de är varmt fodrade.. vilket INTE jag tyckte.. Det känns inte som om de håller den svenska vinterkylan ute iaf. Inte heller så mkt regn. men de är ju SÅ klockrena! och riktigt snygga på!!!=)

Det tredje paret är från Nelly Shoes, vilket betyder att de är billiga!=) de är riktigt snygga i verkligheten, och ja, ett par bra att ha dojjor kan man säga=) pimpar upp vilken outfit som helst! Jag skulle stoppa i ett par gulliga sockar och ankellånga jeans, leggings eller till och med chinos. Hur snyggt som helst!! A, dem får det nog bli!=)

Så till bottoms...
Klockrena loose pants från Velour. Snyggt med höga klackar som ex de ovanstående=)
Mitt favvomärke.. Diesel. Köper väldigt sällan märket i Sverige dock. Tycker inte att deras urval av kollektionerna brukar vara så spännande här. Men köpte myyycket Diesel borta i Newwan! både dam och herr. Herrarnas tishor blir till oversize tishor på mig. och DET tycker vi om=)
Dessa halvglansiga jeansen verkar sitta som en smäck! e riktigt sugen men tror att man behöver vara lite mer pinne än jag för att kunna ha dom så vi får se...

Vem behöver inte hotta upp hösten med ett par snygga loose shorts från Forever 21?
Me like! Lägg till ett par snygga leggings, raggsockor & några av överstående skor så har du det!

En liten snackis på modeveckorna har varit alla långklänningar och kjolar. Ett flertalet märken har sagt åt oss att behålla sommarens it plagg och bara matcha lite annorlunda. Så investera i en långkjol om du inte redan har en=)

det var allt för nu. Fortsätter med tops och detaljer nästa gång=)

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0