hört talas om trännigsvärk?

Dunder & Brak vilken träningsvärk i ryggen jag har!!!:/
har kommit fram till efter snabbt övervägande att det måste bero på min gång/löp-tur intill stan med min ryggsäck. Den var ju rätt tung...
sen gjorde ju combaten sitt.. det är mkt rygg i detta passet.. liksom involverat i andra övningar så man tänker inte ens på det..=)

sitter och äter bovetegröt med lingonsylt och hembakat surdegsbröd.
gjorde även en telatte. blandade vanilj och earl grey. det blev jättegott!

ne, ska hämta mitt paket nu.. har beställt mer produkter från foreverliving ås nu har jag ett litet lager igen! let me know om det är något ni vill prova eller bara undrar!

hur ser er tisdag ut?? hoppas ni kan njuta av den!

blev det någon kanelbulle igår?? Kanelbullens dag juh!!=)=)=)=)=)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0