hejhej från jobbet

e på jobbet & jobbar. hade lunchcombat och det va kul som vanligt!=) jag å min lilla grupp. dom e härliga.
M försov sig, vaknade kvart i tolv, men hann ändå. rätt bra rekord ändå va?! hahah bra där.
Kunde knappt gå imorse pga av mitt skoskav från igår. men efter en kvart in i passet var dom bedövade så då var det bara å köra. får ta hand om fossingarna extra mkt när jag kommer hme ikväll om jag hinner.

Ska ha S yoga & pilates pass ikväll. 19.35. kommer du?? det blir som vanligt på mina pass mest pilates men även en del yoga.

Tog en fika med A innan. mysigt värre. det händer ju typ en gång i månaden! vi har SÅ olika tider. känner ni gen det? Vad hände med rutinerna i världen liksom?

Ne, tänke bara kika in å säga hej!

puss hej

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0