handbrake

håller på att göra om en fil så den blir mindre... använder ett program som heter handbrake och verkar vara jättebra. nu ska jag ju inte säga hopp än för det är inte färdigt men om det fortsätter så här så kan jag rekommendera det när ni har för stora filer och behöver få ner dem... jag återkommer väl med resultat antar jag.

GUD vad combaten va jobbig igår... inte flås-jobbig men höll på att få kramp i axeln hela tiden pga träningsvärk... ouch...
men det va mkt folk å dom kämpade bra som få!

Idag blir det ju lunchcombaten.. sen en vanlig lunch med Rebecka, å sen en klient vid fyra.. skönt att inte ha en så lång dag alls idag! känns niiiice.
förhoppningsvis kan jag åka till gbg imorgon å dansa daaaansa. börjar i ishallen på eftermiddagen dock så får se om jag hinner..... jaja... nog snackat om mig... hur mår ni?? har ni en bra höst?

ok.. lite till om mig då... jag tror jag får paket idaaag!!! beställde lite kläder i förrgår.. så hoppas de dyker upp idag. å hoppas dom passar!!=)

yaay=)



fin flaska va?? och helt ok vin med faktiskt! men köpte det bara för magnolia blomman på framsidan=)

puss

ttys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0