Trendrapport fall 2010, smått och gott

tittar runt lite på fashionmagazine osv... hittar endel skrämmande bilder..
asså, jag är ingen motståndare till att vara smal. faktum är att jag tycker det e skitsnyggt att vara sådär ... Modellsmal om man nu kan kalla det så. Men när jag såg den här bilden tyckte jag bara det var osmakligt... det här skriker ju undernärt barn, sjukdom, för tidig död, antagligen ganska låg livslust ...jaa.. eller så mår hon jättebra! det vet ju inte vi om vi inte frågar henne såklart men det ser kanske inte riktigt ut så... döm själva ...
det här var iofs ett tag sen... det är Valentinos vår kollektion 2007. Jättevacker är hon ju dock fortfarande! I alla fall i ansiktet


för att övergå till något mer positivt - här kommer två SNYGGA bilder, läder och skinn i höst kanske ?




Lite hår... hur ska vi ha håret i höst??
här kommer tre trender ...=)

   






Slarvigt fluff - allt upp-puffat, Rakt strukturerat, eller en Knut - slarvig eller stram.
 
vilken blir er favvo??
ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0