god kväll, god morgon, god dag

hej hej!! sitter lägenheten i stan å myser! SÅ shimla underbart att bo mitt i smeten ett tag igen!! Me LOVE!

Var å dansade igår i Gbg för Johanna A. Grymt kul combo! Träffade C & C oxå. underbara töser=)
Som vanligt efter danslektioner så har jag träningsvärk i nacken idag.. haha.. Alltid denna nacke!

kvällen slutade hos L. Det bjöds på en spenat- hallon- ingefära- och selleri- smoothie och VÄRLDENS godaste raw food efterrätt. Nån choklad, mandel grej toppad med mosade hallon. GUD så gott det var!!!
L - U rock!

Vaknade till ett Soligt Borås.
Låg kvar å bara myste lite, sen gick jag å tog en kaffe med R, Hämtade mat på Spice n' Rice. Kyckling & Cashewnötter blev det som alltid där. GOTT!
Sen blev det lunch och Bicpes & axel-pass med M. Det fick mig att inse att det faktiskt var rätt längesen jag körde just ett rent styrkepass på gymmet. Det va riktigt kul å träna med M. det får vi göra om.
Det har ju blivit så mkt pass, å annat på sistone så jag har inte hunnit med just gymmet. inte för egen träning iaf. Men idag då så fick jag det. kul!!!
Har hittat lite mer snygga grejjer... Svart såklart.. haha, ne , men efter det här så går jag in på nästa färg!=) eller stil. vem vet=) hihi

dessa plagg e iaf sådana där... "vill ha" - plagg=) från Diesel, Forever 21, och Urban outfitters


Skön Bas från Diesel


Snygg Lace-body från Urbanoutfitters



Våfflat från Urban Outfitters

Nu ska jag tillbaka till gymmet och har mina kids.
ikväll blir det Vimmel, men imorgon ser det ut som att jag blir ledig... Det ni!!! vad ska ni göra? kanske ses!=)

ttys


Kommentarer
Postat av: Line

var mysigt att ha dig här! :) får bli igen innan flytten! lycka till på jobbet inatt! :)

2010-10-15 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0