GOD I MISS DANCING EVERY DAY!

Tittade just på slutet på step up två... GUD vad jag saknar att dansa varje dag! jag MÅSTE gör nåt åt det.. å det SNART!

Har för övrigt haft en bra eftermiddag. åkte in till R på salongen och klippte bort mitt slitna hår. skönt! sen gick vi några chichas till V å åt. Riktigt mysigt! snackade, skrattade å hade allmänt trevligt.
Dom e ju underbara!!
Åt deras GODA kycklingsallad å en kaffe på det. Sen va det nån som beställde in allt möjligt... GI-Brownie, cocoskaka å Snickerskaka så ja, ni förstår.. hahaha

sitter å relaxar lite nu innan jobbet...

på tal om svarta outfits så körde jag en idag... bröt iofs av med lite roliga strumpbyxor men a... iaf...




ha en trevlig kväll! kom gärna förbi å säg hej=)

ttys

Kommentarer
Postat av: hanna

hej jag har endel fragor..jag ska soka till broadway dance center nu i dec,och ska borja i februari. Jag undrar bara angaende sjalva dokumenten och sant dem vill ha, nar dem ber om foton och sant har du nagot exempel pa det? jag undrar aven angende sjalva resume'n, om man bara hae tagit dans lektioner racker det eller vad ska man egeneltigen skriva? eftersom det inte kravs nagon audition verkar det som att dem flesta kommer in,men vad tror du gor sa att man INTE skulle komma in? och sista fragan,hur manga elever var det i din klass? hur manga ungefar tar dem in liksom



TACKSAM for svar/ Hanna (ps bor i london,det darfor jag inte anvander svenska bokstaver)

2010-10-10 @ 15:07:55
Postat av: Elina

Se det nya inlägget=) 10.10.10

2010-10-10 @ 15:34:31
URL: http://eliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0