glömd matlåda!

Jag har glömt min matlåda!!!:/
Hade gjort ordning så fint.. Frukost, å lunch, mjölk och kaffe.
Men INTE. Den står hemma vid dörren och väntar så fint att bli upptagen och ivägburen.. men ack så fel den kan ha.. & OJ va länge den kommer få stå där.. alldeles ensam... alldeles förbryllad varför den inte fick följa med.
Kan det vara mitt fel tänker den nog... gjorde jag nåt fel? lutade jag mina öron åt fel håll så Elina inte nådde mig? var jag en riktigt dålig påse måntro??
-NEJ påsen! det var du inte! du var alldeles underbar så du stod där å bara väntade. det e MITT fel påsen! beskyll inte dig själv.
fick tag på en måltidsersättning till frulle men KÄRA HJÄRTANES vad grymt äcklig den var. eeeyw!
aja, nm.
it'll work. får bli en bar snart & sen en stadig lunch när jag kommer hem. slutar ju tolv så det e väl ingen direkt fara på taket.. Men man vill ju så himlans gärna ha det man inte har och just nu sitter jag bara å tänker på min påse och alla godsaker den bär på=) mums!
Förlåt påsen!

aja
puss
ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0