förfrusna?



jjaaa, så här ser dom ju inte riktigt ut.... men dem ser ändå inte konstiga ut.. mina stortår... några sommarfötter har jag väl inte riktigt för tillfället men dom e ju inte blå heller...

det pirrar fortfarande... även fast jag inte stått på is sen igår...
så borde det kanske inte vara tycker ni.... Nej, det tycker inte jag heller....

men vad ska man göra åt det?? någon som vet??
det som pirrar, sticker lite i dem, och de känns på något vis ... ihåliga....

Ska köpa sådana där tunna merlino ull sockar... det e nog bra!!
tänk bara vad varmt det här ser ut!

köpte ett par ull sockar idag med någon ull mix i medans jag letar vidare efter just merlino ullen.

GUUD vad jag e trött!! hade gärna sovit så gott som jag gör här ..


hoppas det går snart! ont i huvudet har jag med...
usch... mår faktiskt inte alls bra.... när jag vaknar måste jag dock må bättre för nu e det Superweek på gymmet med massa pass, plus många pass i ishallen, med förhoppningsvis varma tår. samtidigt som min hemsida ska upp, kostscheman ska göras, ansökningar ska in, drinkar ska blandas, och jaa... listan kan göras lång.....

ses om några timmar med en helt perfekt dag framför mig!

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0