en funderargod mooorrrrooonn!

Ni vet hur man snackar om att "-Ja, men jag kommer förbi ditt jobb före mitt å tar en kaffe, eller -Ja, jag ska försöka hinna stoppa förbi en sväng ... Dessa scenarier brukar ju aldrig funka. någon lovar nåt, hinner inte, kan inte, vill inte, ja ni fattar. Speciellt är ju detta scenario när man börjar jobba klockan 06.00.
förvisso förstår jag ju dem dock. Jag menar, att man inte orkar upp riktigt så tidigt. spec inte när det regnar ute som ex idag. MEN! Tro det eller ej, när jag står här, har precis öppnat, håller på å fixxar å trixar lite grann.. Vem kommer in om inte T?? yaay tankte jag och bjöd genast på kaffe som jag mycket riktigt hade lovat på ansiktsboken igårkväll.
En liten pratstund blev det minsann mellan mina springrundor på gymmet, fixande av ej så bra fungerande musikstation osv. T - u made my day=)
snackade mkt om framtiden... Jaaa,, hur var det nu med den??... gaaah... utropar jag och lägger av den största suck som någonsin suckats.
-Det är SÅ mycket jag vill uppnå men så lite tid. Jag borde börjat för längesen! ...Eller... har jag redan gjort det?? vet jag vad jag vill? har jag tagit rätt beslut hittills? en trevägskorsning? vilken väg?

Några tips från en klok en??



jobba vidare nu.
hoppas ni har en bra morgon kamrater!!=)

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0