bra dag- SÅ onödigt slut

Så dagen började ju klockan fem imorse... bra dag=) jobb till ett sen fika och lite shopping med underbara C. sen tillbaka till gymmet dansa lite. sen combat med T och sen mitt eget pass Shape n' dance. Mkt träning å skoj! fullt ös.
Men vad gör jag inte nu på kvällen då?? Jo smäller i mig en bakelse!!!!! gaaaaah, jag blir ju trött! nu sitter jag här, mår lite illa & tyckte inte ens det va gott. Fy satan i gatan vad onödigt!
Jag har inget emot bakelser och sånt men att sitta själv å smälla i sig en bara för att liksom... det e ju så man blir trött!
Som tur var åt jag mat först så jag har fått i mig vad jag behöver iaf. *med råge säkert..:/* ååh!

aja.. tidigt imorrn med. börjar sex. e redan trött men Zorro e på tv jag gillar honom juh.. ska kolla lite till sen kanske vi får se.

god natt!!!

puss

ttys

btw, nån som vill köpa en systemkamera? en vän säljer en med alla tillbehör. passa på! let me know=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0