VS

kikat runt lite på Victoria Secrets senaste show. för det är det verkligen. ingen visning, utan en ren show!
kul! Dock tyckte jag om den förra bättre. snyggare outfits och bättre artister.

Hittade en modell som inte har synts så jättemycket för märket utåt, förrns nu, iaf inte vad jag har sett men hon är ju SÅ vacker! Sen ligger det väl självklart i vad de får för outfits att bära och hon fick ett par riktigt snygga !!!
åh, VILL HA VILL HA VILL HA!!!!!!!

Jag har spenderat en heeeel del $$$ på VS och nu när man ser det här vet jag inte var jag ska ta vägen!
inte för att det går å bära dessa en regning måndageftermiddag direkt men de har ju så mycket snyggt!
ojoj, blir vimmelkantig.

Det hände faktiskt rätt ofta att jag gick in i VS och spenderade timmar där inne. så mycket att titta på och köpa!

jaja, slutsnackat - döm själva - jag tycker iaf hon e riktigt het men lite konstigt namn...

Candice Swanepoel





ttys

Kommentarer
Postat av: sanna

jaha, var det inte du på bilden när du var blond???

läste om skrattets inverkan, bra där. det e alltid skönt att kunna hänvisa till hälsoperspektiven när man får en skrattattack. tack snyggo

2010-11-20 @ 15:12:59
Postat av: Maria

VS är himmelriket på denna gjord :)

2010-11-21 @ 09:19:05
URL: http://lifeofmirry.blogg.se/
Postat av: Myran

Herrejavlar hon har ju ingen midja liksom! Som du ju!

Men sexy as hell. Saknar dig snygging!!

2010-11-21 @ 23:00:11
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/
Postat av: Elina

hahaha, brudar! ni e ju för roliga=)

men oja, att VS e tha shit och att hon är sexig!

yesssss sir!

2010-11-22 @ 09:37:33
URL: http://eliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0