veckan som gått i bilder



det är en av mina favvofrukters årstider=) Sharon. Helst ska dom vara hårda och omogna. skifta lite mot grönt tilloch med. godast då=)


Tips: använd er lite brunaktiga rouge som ögonskugga. var försiktig dock då ni inte vill se ut som en smutsig en men det blir riktigt snyggt om man kombinerar det med markerade bryn och lite neutralt läppglans. nothing else needed.
Notera dock att blixten gör så jag ser ut som nån från nåt annat land på den här bilden.. men ni hajjar väl grejjen ändå;)



En LITEN bulle på viskan med Sanna och Jonna.



Men även mycket god sallad med spenat, kyckling, paprika, fetaost och annat gott har det blivit=)


åh nej! Hål på tröjjan!!! mm, classyyy!:/
e nog från någon gylf eller knapp.. eller spritflaska...


fredagsfika med brudarna=)

 

Blandad kompott men jag blev sugen på pankakor och deras goda gröna te.
Han kom enkom fram och sprutade på grädde.. haha.. uhm... ja.... formen känns bekant!


Lördagen... Jag är väldigt inne på Thrash blandat med romantik just nu.. just idag blev det inte så mycket romantik men thrashen kan man väl påstå kom fram. Älska söndriga jeans!



mmm!


Sötnosen Izza


ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0