tisdag 2010.11.30

Igår mådde jag rrrriktigt kass.. ont i halsen whiskeyröst till tusen, feber ? idag e det dock bättre. lite iaf. tror jag.
får se efter passet. combat vid lunch! kul kul=)

frukosten idag - honungsmelon, verum vaniljyoghurt m mandel, mûsli, & vetegroddar, pepparmyntsthe.

ska väl göra iordning mej å åka in...

Va på Maxi & handlade igår men så när jag betalade tyckte jag att det blev så mycket på nåt vis...
Det visade sig att hon hade tagit för mycket på brödet så det fick jag tillbaka. konfunderad lämnade jag affären med ändå en känsla av att det är för mycket. men hon hade ju kollat kvittot åt mig... hm...
så när jag kom hem märkte jag det... jag köpte vindruvor och hon hade tagit 35 kr ist för 19 kr. 16 kr skillnad!
inte för att det är ett världsproblem mycket $$$ men själva grejjen! - jaa, för själva grejjen är faktiskt att det väldigt ofta blir fel där. alltså vääääldigt ofta! så börja kolla era kvitton om ni inte redan gör det...
det e lite av en principsak tycker jag... det ska liksom bara inte bli fel juh! fine, nån gång. nån Enstaka gång kan väl nåt ha blivit felmärkt... men det händer bra mycket oftare än så. tråkigt. Tänk vad sälva Ica Maxi tjänar på det! ja, alla som betalar för mycket men inte går tillbaka eller aldrig märker det. OJ vad mkt extra $$$ de får in!

jaja, idag blir det ju som sagt lunchcombat.. sen vet jag inte... ska fixa några papper som jag måste få koll på. sen får vi se vad jag orkar.

hur ser er tisdag ut??
how do u like the coldness outside?????? Det är ju faktiskt väldigt kallt! men skönt med rikgi vinter och inte bara slask och plask.

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0