tidig julklapp ...

När jag kom hem till mina föräldrar nu så vad väntar där om inte en present=)=)
ååh, dom e SÅ bäst!

det var en grymt snygg och dundermysig morgonrock.
så satte mig i soffan med morgonrock, raggsockar, varm mjölk med kanel, och lussekatter och tittade ut på det otroligt fina vinterlandskap utanför.
Me like!!

myyyys
**hade iofs varit ännu mysigare att sitta och krama nån med samtidigt..:)**

igår då??... joo... efter mina kids på kvällen, som för övrigt ska dansa på åhaga imorgon klockan elva - kom och support & säg hej!
mycket fint att se & köpa då det är evenemanget Jul på Åhaga
Sen blev det iaf ett glas vin och en ENORM nachotallrik med salsa och aioli på Viskan. Det var nog mer än en heeel nachospåse på den tallriken så den räcke gott och väl till oss båda.
Efter en kall runda på stan gick vi faktiskt tillbaka se och tog ett till glas vin. mysigt!!
Förresten, sa jag att jag va med jeanssnyggot Sanna=) kommer sakna dig gumman!

Idag var jag, Anna & mamma en sväng till Gärdhem.
Jag hittade en snyggo hatt och en mössa kombinerat med en halsduk.
Anna hittade desto mer! snygga grejjer! Inredningsarkitekten inom en kommer till liv!

& nu som sagt sitter jag här.
skönt
 ska ta ett bad och bara ro om mig själv hade jag tänkt... ska nog öva lite på sånt....
ikväll blir det jobb på Grand. Kom kom!!! lönehelg och julbord och annat drag! det kommer bli fullt ös!
Extra glad då jag ska jobba med R. Han e rolig!


okok...

ttys!


Kommentarer
Postat av: Sanna

kommer sakna dig med babe!!

2010-11-28 @ 02:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0