Socker hjärta Gossip girl

missade gårdagens avsnitt av gossip girl så kikade på det imorse.. Socker oxå.. hahah.. hon låg på en kudde framför mig rakt vid datorn... världsklass!


kurrade gjärnet hela tiden med. Naaa, ÄLSKAR den katten=)

helgen då?.. joo... lördag lugnt ända fram till kvälle då jag jobbade. va bra med folk men det märks att det är helgen innan löning.
Söndag drog jag upp till M som har köpt en ny Ragdoll. när hon öppnade trodde jag hon höll i ett gosedjur.. haha.. uuuuuurgullig å skön attityd på den med.
pics kommer senare idag=)
sen, ner till A en sväng å sen till Viskan med T & R

idag... hm... jag återkommer.

Mamma ga mig en helkroppsmassage när jag kom hem igår. SÅ SKÖNT!
så jag typ somnade.
Sen när hon var klar gick ag raka vägen till sängen och somnade som en bebis 20.40.
Det ni!
Jag älskar att sova!!!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0