Överkörd


Känner mig totalt överkörd. Och inte av en buss, ingen bil heller.. Nej, inte ens en cykel eller en rullbräda. Utan av något ännu värre ... - En auktoritet.
Fy faaaan, och denna gången satt jag inte fint och tog massa skit som man borde göra, utan sa ifrån.
Och det mina vänner, DET slår nästan alltid tillbaka på dig själv. Dessa maktgalna auktoriteter som tar varenda tillfälle i akt att sätta sig på någon för att själva må bättre.
Jag ängrar fortfarande inte det jag sa. Det var trots allt inte alls särskilt grovt. Bra uppfostrad som jag e så har jag inte i mitt system att tala till någon särskilt illa.
Jag visste också bättre och höll mig på rätt sida linjen. Visst, det e ju bra.
Nu - två brev i min brevlåda och ett mejl i min inkorg senare undrar jag lite om jag gjorde rätt.. Jag vet innerst inne att jag gjorde det och ångrar det inte, men undrar hur hon ser det... vilken vinkel liksom... Ibland funderar jag på att gå in till henne och ta upp en diskussion. Inte för att jag kanske skulle ha något för det men mest för att bara få ur mig min sida av storyn. Och liksom se hennes reaktion, hennes försvar som jag VET inte kommer vara hållbart.
Då detta faktiskt var ett tag sen har jag inte velat svara förrns nu. Jag ville inte skriva något jag ångrade och väntade därför lite.

Joo tack - Auktoriteter, det finns det gott om men definitivt inte tillräckligt med diskussions-kunniga, brighta folk som vågar ta upp saker och ting i ljuset.

Mer av er tack!

Annars går jag mot en ljusare tid läs det som ni vill:*

Imorgon bär det av till Göteborg. Hörs då och ha en trevlig kväll!

hur e det annars förresten?
någon bra historia som ni vill dela med er av?? feel free!=)

puss

ttys


Kommentarer
Postat av: Myran

Hehe! Jag kor denna roliga "Nu kommer du med har" handgrepp pa mina labanpolare. Hehe jag tanker alltid pa dig!! :)

2010-11-01 @ 21:26:59
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/
Postat av: elina

Gumman, du e ju underbar! hahah, den e Bäst!

2010-11-01 @ 21:47:52
URL: http://eliness.blogg.se/
Postat av: Line

kommer säkert att gå bra... mycket starkt av dig att stå på dig! :) synd att jag åker till borås när du kommer hit imorgon, men får bli en annan gång! kraaam

2010-11-01 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0