ont i axeln

jobbat i ishallen från fyra. kul!
kände dock i slutet att jag återigen har gjort nåt med min axel... gör JÄttE ont i vissa rörelser... typ dom mananvänder heeela tiden.... onto ont!

A har födelsedagskalas idag.. hade så gärna velat vara med men blir så trött av att ha ont. åsså kan jag ju inte göra nåt heller.... usch usch..
tror jag blir hemma:/

Tog en lunch idag med Sanna. gick till Oliven som hade jättebra lunch. eller a... JÄTTEBRA salladsbord iaf med gooooda champisar och tsatsiki! MUMS!=) Sen blev det kyckling, rödvinssås, och ris. det va som det låter.

nu ska jag bara lägga mig ner å hoppas att sämrtan försvinner s jag kan åka in till partajet för Andreas=)

puss puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0