ny telefon?

behöver jag köpa en ny fon???


yesss box!

Det började med att jag köpte den för att ha den i den månaden jag var hemma från usa.
men sen använde jag den när jag flyttade tillbaka till sverige med och där har den varit kvar. mig trogen all the way.
nu dock på senaste har den börjat avsluta pågåede samtal när den vill osv. ni vet sånt där som olydiga telefoner gör. så nu e det nog dags... vad ska man köpa för nån då?? Iphone?? eller nån sony ericsson variant??
-I love to have my name on a phone, Elinaphone , mhm!

har ni några tips - let me know!=)

nu, nån bra serie och bara chillpills all night long.
det snöar ute. nu när jag och therese körde hem var det tillochmed lite challange. eller a... eller jo. men kul! kul å sladda runt lite under kontrollerade former=) men OJ vad snön faller!

jaja..

pusspuss

ttys

Kommentarer
Postat av: Maria

Sony Ericsson????????? NO WAY Elina!!!! Iphone är det enda rätta, du kommer aldrig ångra dig :D

2010-11-21 @ 09:20:15
URL: http://lifeofmirry.blogg.se/
Postat av: Myran

Vill du veta ngt roligt? Klantkarin tappade sin gamla mobbe i sitt glas med pepsi igar. Sa nu funkar min mobil sadar kan itne skriva med mellanslag utan maste skicka sms som ar hejhurmardujagmarbra hehehehe! NEED A NEW PHONE! Far onska mig en till jul.



PUSS

2010-11-21 @ 23:01:54
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/
Postat av: Elina

tur att du förlorade telefonen till nåt så bra som pepsi max dock!! så det inte var vanlig saft eller nåt... haha, men då hade den kanske iofs klarat sig.. uan alla gifter och skit i..

Men vi älskar ju våran pepsi max=)! vi kan gå å kika telefon ihop=)=)=)

Inte S.E då... nahe.. jaaa, det får väl bli en iphone..=)=)

2010-11-22 @ 09:39:33
URL: http://eliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0