Nej tack till Stress!

Filmtittande med brorsan innan han åker.
kommer sakna honom! hoppas han kommer hem snart. annars får väl jag kanske åka upp och hälsa på=)

Jobbade inatt. Bra med folk.
kul!

Jag har bestämt mig för en grej.
Jag ska SLUTA att stressa. För er som kanske känner mig litegrann vet att jag är mästaren på att stressa. tillochmed nu när jag sitter och skriver det här känner jag mig stressad för nästa sak jag ska göra osv.
hemskt är det men det har blivit en del av min vardag.
Det har nu kommit till en sån gräns att jag bara MÅSTE sluta. Det påverkar mitt liv för mycket.

Vanliga symtom av stress är:

Huvudvärk/migrän
Bukfetma
Tappa matlust, eller ökad hungerkänsla
Glömska
Slarvighet
Sömnproblem
Ständig känsla att inte räcka till
Konstant trötthet
Oro
Hjärtklappning

Så vad säger ni folket?? Ska vi sluta stressa ihop?? är ni med?=)


nu - Twilight me Jocke=)



puss

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0